Gondolt
már rá, hogy

a megfelelő webshop
platform választás az
egyik legkönnyebben megszerezhető versenyelőny?

KÉRJE INGYENES KONZULTÁCIÓNKAT

Creative Design &
Development

Web Design & Some Past Projects

learn more
Play video

Business take it To
The next Level

17 years Exprinece in work

learn more
Play video

Számos különböző rendszeren alapuló webshop platform vetekszik egymással a piacon, melyek közül jónéhánnyal közelebbről is megismerkedve arra jutottunk, hogy mindegyiknek van előnye és hátránya attól függően, hogy az adott bolt milyen jellemzőkkel rendelkezik, milyen piacon mozog és mik a vállalkozás céljai.

NINCS EGYÉRTELMŰEN JÓ VAGY ROSSZ WEBSHOP, CSAK JÓ VAGY ROSSZ VÁLASZTÁS

A jó választással mérhetetlenül sok felesleges költséget, időt és energiát spórolhatunk meg, amit a termékünkre, vásárlóinkra és marketingünkre fordíthatunk, így teremtve versenyelőnyt azokkal szemben, akik rosszul választottak.

Nézzük azokat a legfontosabb szempontokat, melyeket elemezni kell ahhoz, hogy a vállalkozásunkat leghatékonyabban szolgáló webshop platformot válasszuk:

FEJLESZTŐBARÁT VAGY VÁLLALKOZÁSBARÁT?

Még a jelenleg legnépszerűbb nyílt forráskódú rendszerek is szakértő fejlesztői tudásra épülnek, így, szinte állandó és jelentős költséget jelent a fejlesztői munka ahhoz, hogy létrehozhassuk a növekedéshez szükséges funkciókat a webshopunkban.

A Shopify megjelenésével azonban egy új egyértelműen vállalkozásbarát kategória jelent meg a piacon. Nem csak azért, mert egyszerűen és probléma mentesen fejleszthető tovább az oldal vagy mert lenyűgözően felhasználóbarát a tartalomkezelő felülete és kifinomultak marketing funkciói, hanem azért is, mert olyan üzleti modell szerint működik, melyben határozott érdeke, hogy a legtöbbet hozhassuk ki a webshopunkból. Persze, a profizmusnak ára van, de hosszú távon mindig csak a profizmus térül meg. Tény, hogy a Shopify nem egy ingyenes szolgáltatás, azaz havidíja van, és az értékesítés után is vesz le jutalékot, de érdemes kiszámítani és összehasonlítani, hogy hosszú távon a jelenleg működő shop fenntartása hány részből tevődik össze és az mennyibe kerül a hig-tech megoldásokkal összeállított és vásárlókra optimalizált rendszerrel szemben.

PÉNZTERMELŐ WEBSHOP (1)

BIZTONSÁG ÉS STABILITÁS

A webshopok rémálma a túlterheltségből vagy akár hackelésből adódó leállás a legnagyobb akció közepén. Ezt szinte mindig heves vita követi a tárhelyszolgáltató és a fejlesztő csapat között, ami általában döntetlennel végződik. Bár mindkét résztvevőnek komoly pénzeket fizetünk, a kár többnyire csak a miénk marad. Ha hosszú távra tervezünk, legalább közepes haszonkulccsal és intenzíven növekvő forgalommal, akkor itt is a profizmus győz, vagyis, jobb egy olyan platformra építkezni, ahol már a tárhely is a csomag része az automatikus frissítésekkel, biztonsági rendszerekkel és hostinggal együtt.

A Shopify lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy jobban összpontosítsanak a növekedési stratégiákra és kevésbé a technológiai problémákra. Platformot úgy alakították ki, hogy bármilyen mennyiségű értékesítési forgalmat kezeljen, bármikor és bárhol, így nem kell egy szezonális akcióban éjjel nappalra készenlétbe állítani a fejlesztőket.

EGYEDI IGÉNYEK, BŐVÍTHETŐSÉG ÉS KIEGÉSZÍTŐK

A nyílt forráskódú rendszerek általában kevesebb beépített funkcióval rendelkeznek, viszont nagyobb lehetőség adnak az egyediségre, de szintén fejlesztői közreműködés kell hozzá.

Ezzel szemben, például a Shopify számos beépített funkcióval rendelkezik és verhetetlen a bővítmények és alkalmazások kínálatában.

ÉRTÉKESÍTÉSI CSATORNK TÁLCÁN KÍNÁLVA

A legtöbb webshop motor esetében külön kell foglalkoznunk, vagy szintén fejlesztői munkával külön integrálnunk a különböző értékesítési csatornákat, mint fizikai üzlet, app,vagy social media bolt.

A Shopify összes előfizetési csomagja tartalmazza az összes értékesítési csatorna integrációt személyre szabható formában és szinkronizálja a termék- és üzletadatokat a Google Merchant Centerrel

MARKETING ESZKÖZÖK

Költséghatékonyság szempontból ez a terület olyan fontos, mint az összes többi együtt, mert itt lehet a legtöbb pénzt elégetni, ha rosszul döntünk.

Még a leginkább közkedvelt nyílt forráskódú rendszerek is, mint például a Woocommerce, általában nem túl erősek a beépített marketingfunkciók terén. Az alap SEO beállítások többnyire korlátozottak, és a marketingeszközöket külső bővítményekből kell felépíteni vagy kiegészíteni. Szintén fejlesztői munka, rengeteg idő és hibalehetőség.

Kifinomult funkcionalitás s könnyű kezelhetőség szempontjából a Shopify szintén verhetetlen ezen a területen, ami nem csoda, egy vállalkozásbarátságban érdekelt üzlettől.

PROFESSZIONÁLIS DIZÁJN A FELHASZNÁLÓI ÉLMÉNYÉRT

Sok webshop üzemeltető alulértékeli a dizájn jelentőségét a boltjában, pedig ez adja az alapot a felhasználói élmény fokozáshoz, aminek egyre jelentősebb szerepe van a webshopok millióinak versenyében. Azonban, a legtöbb webshop motor esetében külön tervezőt kell megbíznunk ahhoz, hogy a weboldalunk professzionális vizuális élményt nyújtson.

A Shopify több, mint 100 saját, professzionális dizájn kínál, melyeket azonnal mobil felületen is szerkeszthetünk, köztük még ingyeneseket is . Többezer mobilbarát téma elérhető el külsős szolgáltatóktól is, így tényleg egyedi és mobilbarát lehet a webshoppunk!

ÖSSZEGEZVE A FENTIEKET,

legyünk akár most induló vagy már évek óta prosperáló és növekedni vágyó vállalkozás, a megfelelő webshop platformunk kiválasztásához ezt a három kérdést időről időre meg kell vizsgálnunk:

Milyen célokkal, milyen termékekkel milyen piaci környezetben és kikkel versenyzünk?

Milyen előnyei és hátrányai lehetnek számunkra a piacon lévő webshop megoldásoknak, beleértve az egyedi fejlesztéseket és a multikomplex hign-tech platfomokat egyaránt?

Ezekhez képest melyik a legjobb megoldás számunkra?

Tudjuk, ezek csak egyszerűnek tűnő, de valójában ezerfelé ágazó, bonyolult kérdések, viszont elengedhetetlenek ahhoz, hogy kiválasszuk és létrehozzuk az üzletünk számára leghatékonyabb webshopot.